1. Er det sikkert at handle og betale hos Rawmakeup?

Ja det er meget sikkert at handle hos rawmakeup. Deres betaling sker via en krypteret SSL forbindelse direkte imellem din egen bank og PBS (NETS). Rawmakeup eller andre har ikke adgang til disse oplysninger.

Hos Rawmakeup overholder vi alle love og regler om dansk internethandel og betaling.
Læs alt om vores handelsbetingelser og betaling her: handelsbetingelser.



2. Kan jeg få byttet mine varer eller få pengene tilbage?

Ja du kan altid få byttet dine vare hos rawmakeup hvis emballagen og byttemærket er ubrudt. Læs alt om vores handelsbetingelser og fortrydelsesret her: handelsbetingelser.



3. Kan jeg stille spørgsmål til Rawmakeup?

Ja du er altid velkommen til at skrive til os på e-mail: rawmakeup.dk(at)gmail.com hvis du ikke kan finde svar på dine spørgsmål her. Vi svarer så hurtigt vi kan.



4. Findes der en rigtig Rawmakeup butik jeg kan besøge?

Nej desværre, vi har kun en webbutik.



5. Hvad er forskellen på økologiske, naturlige, mineral og veganske produkter?


Økologiske produkter indeholder økologiske ingredienser hvor det er muligt. (Dog kan vand, mineraler og flere andre helt naturlige ingredienser ikke kategoriseres økologiske.)

Naturlige produkter indeholder kun helt naturlige ingredienser (såsom blomster, voks, planteolier osv.) Men altså ikke nødvendigvis økologisk dyrkede planter.

Mineral makeup er baseret på indholdet af knuste mineraler fra naturen.

Veganske produkter indeholder kun veganske ingredienser. Dvs. de indeholder ikke ingredienser med relation til dyr, såsom honning, bivoks, mælk osv. De fleste af vores produkter er veganske, men er du i tvivl, så skriv til os, så kan vi dobbeltchecke for dig. (Læs mere herunder i punkt 6)  

 

6. Hvilke "ikke-veganske" ingredienser kan et produkt indeholde?

Der er flere rigtigt gode grunde til at nogle "naturlige" producenter benytter ingredienser fra dyr. Det kan være fordi at stoffet enten har en naturlig gavnlig plejende effekt, fordi at ingrediensen kan erstatte en måske giftig ingrediens eller fordi at ingrediensen har en egenskab som er meget svær at erstatte.

Eks.v. bruges bivoks til at skabe den rigtige konsistens i nogle mascaramærker og carmin farve kan lave den helt rigtige dybe røde nuance.

Nogle eksempler på "ikke veganske" ingredienser er: Lanolin (Naturligt fedtstof fra fåreuld), Propolis (Fremstilles af honningbier til tætning af boet. (Består hovedsaligt af harpiks), Royal jelly (Nærringsrigt gele som bier undvinder som fodder til dronningen), Carmine (Naturligt rødt farvestof udvundet fra bladlus), Silke (Stof spundet af insektlarver), Laktose (mælkesukker)

 

7. Er jeres produkter allergi-venlige?

Producenterne bag de naturlige makeup mærker der findes hos rawmakeup.dk bestræber sig så vidt muligt på at skabe produkter der ikke generer huden. Desværre er allergiske reaktioner uforudsigelige og individuelle og naturlige ingredienser kan også være årsag til gener og allergi. Ligesom man kan være allergisk overfor pollen, gluten, laktose osv. så kan man også i få tilfælde være allergisk over for naturlige ingredienser i skønhedsprodukter.

 

8. Er der parabener i jeres produkter?

Ingen af vores produkter indeholder parabener.

 

9. Hvad er holdbarheden på jeres produkter?

Alle vores produkter kan, selvom de ikke indeholder kunstige konserveringsmidler, holde sig meget længe, da der ikke er tale om fødevarer. Vi har få eksemplarer af hvert produkt på lager af gangen, så dine varer er altid helt nye.

 

10. Jeg ønsker en vare eller en farve som i ikke har i butikken?

Det er ikke altid alle varer eller farver vi har på lager, men send os en mail om hvad du ønsker, så kan vi sikkert skaffe det til dig hurtigt.

 

11. Hvilken adresse kan jeg sende retur til?

Send til: Rawmakeup v / Mossin Strandpromenaden 16 3770 Allinge

 


 

 

Problemer - Hvad gør jeg?


Mine varer er ikke ankommet?

Spørg evt. først efter pakken på dit posthus eller hos dit postbud. Send os en mail på rawmakeup.dk(at)gmail.com så finder vi ud af det. Som regel skyldes problemet fejl i adressen eller mangelfuld registrering af personen på adressen.


Mine varer er beskadigede?

Tag evt. et billede af problemet og send os en email. Vi erstatter selvfølgelig produktet og sender dig en ny vare.


Mine varer er kommet alt for sent?

Vi afsender alle varer samme dag hvis du bestiller før kl. 14.00 (på hverdage) Normalt har man pakken allerede dagen efter. Men skriv gerne en mail til os om problemet.


Jeg har fået de forkerte varer?

Ups, så er der desværre nok sket en fejl. Men husk at checke din bestilling og din faktura inden at du sender varene tilbage til os.


Jeg har problemer med betalingen?

Check en ekstra gang om du har indtastet de rigtige oplysninger på dit betalingskort eller MobilePay. Eller prøv at lave ordren forfra. Send os gerne en mail om problemet.


Farven på min fysiske vare ligner ikke helt den farve jeg valgte i butikken?

Computerskærme kan desværre vise farver ret forskelligt, så derfor kan farvene i nogle tilfælde variere lidt. Men vi har gjort alt hvad der er teknisk muligt for at gengive produkternes farve så præcist som muligt og vi benytter kun producentens officielle billeder. Hvis du ikke har åbnet produktet endnu, så bytter vi selfølgelig til en anden farve eller giver dig pengene tilbage.


Der er en fejl på rawmakeup hjemmesiden?

Send os venligst en mail om problemet på rawmakeup.dk(at)gmail.com


Hvilken adresse kan jeg sende retur til?

Send til: Rawmakeup v / Mossin Strandpromenaden 16 3770 Allinge

 

Fandt du ikke svar eller hjælp her, så send os en email på: rawmakeup.dk(at)gmail.com 

Vi glæder os til at høre fra dig!